miércoles, 6 de mayo de 2009

UNICO TESTIGO

-titulua: withness (unico testigo)
-urtea: 1985
-herria: Estatu Batuak
-iraupena: 112 minutu
-zuzendaria: Peter Weir
-gidoia: Earl W. Wallace & William Kelley (Historia: William Kelley, Pamela Wallace, Earl W. Wallace)
-musika: Maurice jarred
-argazkiak :john seale
-banaketa: Harrison Ford, Kelly McGillis, Josef Sommer, Lukas Haas, Jan Rubes, Alexander Godunov, Patti Lupone
-produktorea: Paramount Pictures presenta una producción Edward S. Feldman


Gaztelaniaz "el Único testigo" eta ingeleses "Withness" dugu filma horren titulua. Argudioa ongi dago, sinesgarria da, eta ez dut akats historikorik antzeman. Filmak erritmo egokia du. Hasierako hilketa, bukaeran kompontzen dutelako eta ongi kokaturik dago XXI. mendean. Jazkera ongi dago aukeratuta, amish-ak horrela jazten direlako. Nire ustez casting-a ondo egin dute. Aktoreak paperean ondo sartzen dira eta ez dute akatsik egiten. Nire lagunei errekomendatuko nieke. Pelikularen hasieran pixkat aspertu egin nintzen baino gero gustatu egin zait. Ez dakit ondo zer transmititu nahi zuen zuzendariak film honekin. Nire ustez amaiera irekia du. Zeukan amaiera pixkat hotza zen eta horregatik amaiera asko proposatuko nuke, esaterako protagonistak elkarrekin bukatzea.





1 comentario:

  1. Nadia, beste gelakideek egin duten moduan azken begirada nirekin emna beharko duzu, azken aldian editatu eta listo!! Blog polita duzu. Arantzazu

    ResponderEliminar